Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Csak a móka kedvéért, ismét felregisztráltam egy ismert társkereső oldalra. Nem komoly, csak teszt jellegű a dolog. Kezdésre felraktam két képet. Persze egyiken sem én vagyok, DE mivel én is utálom az ilyen bújkálós, csaló faszkalapokat, hát olyan képeket választottam, amiken egyértelműen látszik, hogy pl rajzfilmből vannak, ergo nem én vagyok rajtuk. Az adatlapomat hanyag módon töltöttem ki, de egyre nagyon odafigyeltem, kiírtam, hogy kötöttségek nélküli kapcsolatot keresek.

Nem hazudok, de kb 40 levelet kaptam naponta. Mindenki meg akart baszni, anélkül, hogy bármit is tudnának rólam. Ez annyira kiábrándító. Miért hiszik a pasik, hogy a könnyen jövő kúrás ajánlatokra mi csajok egyből ráugrunk. Nálunk genetikailag kódolva van a kezdő kör. Ez nem vicc!

Én kimondottan kedvelem a laza gondolkodás és probléma mentes kúrásokat, ugyanakkor a könnyű prédák nem érdekelnek! Dolgozik bennem a vadászösztön. Bár ki tudja, hogy adott szituációban ki a vad és ki a vadász, ugye. Lényeg a lényeg, hogy mindenki kurni akar ezen a rohadt világon. És ez nagyon rendben van így, egy dolgot kivéve (!) Kedves Uraim, létezik kúrás etikett, amit illik tanulmányozni és betartani, pláne, ha komoly vadra pályáztok. Persze ha elég Nektek az egyszerű, vihogós, hosszúkörmű, hirtelen szőkült, céltalan, Miss kisbékaként hanyatt baszom magam és már attól boldog vagyok ha kettőt löknek rajtam típus, akkor csak gratuálni tudok.

Annak, akinek viszont fontos a szexben az IQ szívesen megadom a számom :)

A bejegyzés trackback címe:

https://balvany.blog.hu/api/trackback/id/tr701225364

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Bálvány

A blog néhány fiatal lány hiteles történetén keresztül mutatja be a nők egyik legősibb bálványához, a férfihoz fűződő viszonyát.

Friss topikok

  • bálványozó: Itt szeretném megjegyezni, hogy nekem volt szerencsém a piáshoz és a piruláshoz is. Az utóbbiban t... (2009.11.20. 11:57) Napi bölcselet
  • bálványozó: @Nyaligátor: igaz, sajna ez van..., de lássuk be, hideg és durva a sok hülye pasitól lesz egy nő (2009.10.31. 22:26) Hobbi-kurva, vagy extrém sportoló?
  • bálványozó: @Kúrás: Aszem az NBC-s téma sima ügy lesz ;) (2009.10.31. 22:22) Korunk "csodálatos" férfitípusa
  • bálványozó: Beleszeretni? Nem, de persze az nagy butaság lenne. Ez csak egy játék és annak is kell maradnia! (2009.06.25. 19:03) Szeretőként élni

Linkblog


süti beállítások módosítása