Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Sokáig párkapcsoaltban éltem. Egyikből ki másikba be. Persze közben azért kellett a móka, itt ott a kanyarban be-befigyelt egy kis tiltott szex. No de amiről nem kell nem beszélünk. Miután végetért a nagy "házas" életszakaszom, vad randizásba kezdtem. Tuti tippet kaptam, találjam meg a párom a neten. Gyorsan feliratkoztam két ismert csatornára. Hogy ezeken mennyi gáz pasas van! Szörnyű! És mind kurva bárot. Nincs vesztenivalójuk. Röhely. Na mindegy. Hosszú hónapok kemény marketing munkájának eredényeként sikerült levadászni egy dögös ifjú titánt. A srác vágta a témát. Nem mondanám, hogy komoly kapcsolatot keresett, de annál lelkesebb volt :) Szokásos kezdés, levelezés, statik, chat, telefon, majd egyik este felhív, hogy mit csinálok. Mondom semmit. Erre közli, hogy az jó mert épp úton van felém. Engem igazán nehéz meglepni, de neki sikerült. Kicsit ellenkeztem, ezt ilyenkor így szokás :) aztán kis idővel később ajtónyitás, szoknya felrántás. Hát kellemes meglepetés és kompatibilis méret volt.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://balvany.blog.hu/api/trackback/id/tr1001191986

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Bálvány

A blog néhány fiatal lány hiteles történetén keresztül mutatja be a nők egyik legősibb bálványához, a férfihoz fűződő viszonyát.

Friss topikok

  • bálványozó: Itt szeretném megjegyezni, hogy nekem volt szerencsém a piáshoz és a piruláshoz is. Az utóbbiban t... (2009.11.20. 11:57) Napi bölcselet
  • bálványozó: @Nyaligátor: igaz, sajna ez van..., de lássuk be, hideg és durva a sok hülye pasitól lesz egy nő (2009.10.31. 22:26) Hobbi-kurva, vagy extrém sportoló?
  • bálványozó: @Kúrás: Aszem az NBC-s téma sima ügy lesz ;) (2009.10.31. 22:22) Korunk "csodálatos" férfitípusa
  • bálványozó: Beleszeretni? Nem, de persze az nagy butaság lenne. Ez csak egy játék és annak is kell maradnia! (2009.06.25. 19:03) Szeretőként élni

Linkblog


süti beállítások módosítása