Egy jótanács: Sose olvass női magazinokat! Megígérem, hogy soha többet nem írok ilyesmiről, de most muszáj, mert küldetésem lényege, hogy felnyissam a sok idióta, szűk látokörű picsa szemét, hogy van élet az ő életükön túl. Nos a minap eltévedetem egy ilyen rettenetes, ám de rendkívül népszerű  női oldalra. A következőket olvastam:

"Huszonhat éves lány vagyok, két éve párkapcsolatban élek. Nagyon felizgat, amikor elképzelem, hogy a párom ittas. Egyszer szeretnék vele úgy szeretkezni, hogy ő részeg, én meg józan vagyok. Szerinted perverz vagyok?"

Perverz?! jézusom, hol él ez. A részeg kúrás már ovis téma. Kivéve persze, ha taj részeg állapotodban egy fél focicsapat pattint seggbe. Mondjuk az nem teljesen normál, de semmi képp nem nevezném perverznek.

Azok kedvéért akik még mindig nem értik mikor kell sikítva menekülni, néhány édes kis példa (szokás szerint a szűk környezetem tapasztalataiból). Perverz, ha                  

 

- el kell verni; - tökön/arcon kell rugni

- el akarja vinni a használt gumit; - arra kér, hogy pisild szájba

- a kutyaszaros cipődet nyalja; - női ruhában akar dugni

Nos, aszem a részeg kúrás nem, nem fér bele ebbe a kategóriába. Jézusom, ha ennyire tudatlanok vagytok, inkább engem kérdezzetek!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://balvany.blog.hu/api/trackback/id/tr821199753

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Bálvány

A blog néhány fiatal lány hiteles történetén keresztül mutatja be a nők egyik legősibb bálványához, a férfihoz fűződő viszonyát.

Friss topikok

  • bálványozó: Itt szeretném megjegyezni, hogy nekem volt szerencsém a piáshoz és a piruláshoz is. Az utóbbiban t... (2009.11.20. 11:57) Napi bölcselet
  • bálványozó: @Nyaligátor: igaz, sajna ez van..., de lássuk be, hideg és durva a sok hülye pasitól lesz egy nő (2009.10.31. 22:26) Hobbi-kurva, vagy extrém sportoló?
  • bálványozó: @Kúrás: Aszem az NBC-s téma sima ügy lesz ;) (2009.10.31. 22:22) Korunk "csodálatos" férfitípusa
  • bálványozó: Beleszeretni? Nem, de persze az nagy butaság lenne. Ez csak egy játék és annak is kell maradnia! (2009.06.25. 19:03) Szeretőként élni

Linkblog


süti beállítások módosítása